12.22.2012

HEEEEEEY

Čau visiem! Atkal jau biju pazudusi uz miljons gadiem, bet laiks tik ātri skrien, ka knapi paspēj attapties un kārtējais gads jau būs cauri. Kā jau parasti, man nav nemazākā nojausma par ko es rakstīšu, visticamāk jau neko īpašu, tomēr es priecājos, ka manu blogu skatās samērā daudz cilvēku, neskatoties uz to, ka rakstu ļoti reti. Centīšos sevi sapurināt, lai biežāk šeit iegrieztos un iespējams kādu iepriecinātu ar kādu dzīvības pazīmi savā blogā.

Šis vienozīmīgi nebūs kārtējais emo ieraksts, jo šodien esmu pavisam pozitīva un priecīga. Kaut gan pēdējo nedēļu notikumi ir bijuši baisi, tie mani ir padarījši tikai spēcīgāku.
No manis centās izkrāpt 200ls, pareizāk sakot "uzķēros" uz krāpniekiem.  Bet galvenais, ka viss beidzās labi, pirmo reizi mūžā varu teikt, ka sieviešu intuīcija mani nepievīla. Pareizāk sakot izglāba no milzīga zaudējuma. Tas tiešām būtu bijis liels trieciens manam maciņam. Un tie nebūtu tikai 200ls. Tad vēl kārtējā slimošanas tūre un 2 nedēļu nakts mācīšanās. Bija grūti, bet tagad ir prieks pa padarīto darbu. Aizvien biežāk saprotu, ka ir to vērts censties darīt labus darbus, mācīties, strādāt, jo pēc tam prieks dubultojās, kad saproti, es to visu paveicu.

Man tagad nav laiks rakstīt mega garu ierakstu, tomēr vēlos Jums visiem novēlēt Priecigus Ziemassvētkus! Atcerieties, ka decembris ir gada sirsnīgākais, gaišākais mēnesis. Aizmirstiet visu slikto, noticiet Ziemassvētku brīnumam, rakstiet kārtējo apņēmšanās sarakstu un noskaņojiet sevi uz jaunu, buvīgu gadu. VISS BŪS LABI!

Šoreiz man neraksturīga dziesma, tomēr es iemīlējos. Viņš man atgādina pūkainu lācīti ar strečeri ausī. No viņa staro tāds gaišums, iespējams tieši tāpēc tik ļoti iepatikās.